Hej!
Blev en vecka med fyra förrätter. Insåg att jag inte hade tid att tillaga fler. Kommer säkerligen fler någon annan dag. 
 
Det har varit matmässa i Malmö i helgen och idag var jag och Peder där. Åhhh det var som att komma till paradiset. Det fanns kött, grönsaker, vin, muster, sylt, marmelader, choklad, senap, lakrits, nyttigt godis, mindre nyttigt godis, och där fanns underbart goa MatTina med Jättegott produkter. Härligt var det och en del hamnade i våra magar och ännu mer hamnade i kassar som vi bar med oss hem. Min första matmässa men absolut inte min sista. Gastronomiprogrammet i Kristianstad fanns också på plats, vilket gjorde att jag direkt började vackla kring vad jag vill bli när jag blir stor. Jag har därför bestämt mig för att det nog blir en paus innan jag hoppar på någon ny utbildning. Gastronomiprogrammet lät oroväckande intressant och tokjag :)
Får se. Vad tycker ni? Socionom eller gastronom?
 
Detta blir det att snaska på framför en film ikväll:
 
Goaste Tina lagade laxstroganof och Indiska köttbullar för oss! Härligt :)
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Mam

29 Oct 2012 13:39

GASTRONOM SJÄLVKLART! :) :) Att ha en dotter som kan laga och bjuda på god mat vore ju en dröm.... (du är ju duktig på mat även utan utbildning.. ;) ) POK!/mam

Svar: Åhh va härligt att höradig säga det :)
Sandra Carlsson

Kommentera

Publiceras ej